Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Üdvözöljük az Smile-Gameli Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.haramiacipo.hu weboldalon (továbbiakban: Webshop) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A Webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Név: Smile-Gameli kft

Székhely: 2111 Szada Dózsa György út 41/a

Üzletünk cÍme. 2111 Szada Dózsa György út 41/a

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 13 09 139965

Adószám: 22917533-2-13

Képviselő: Jakab Melinda

Telefonszám: 06209194343

E-mail: info@haramiacipo.hu

Honlap: https://www.haramiacipo.hu/

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-43109580

IBAN: HU4111600006-00000000-43109580

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (http://www.haramiacipo.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.haramiacipo.hu/aszf

1. Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Smile-Gameli Kft.

A szolgáltató székhelye: 2111 Szada, Széchenyi utca 11.

A szolgáltató posta címe: 2111 Szada, Dózsa György út 41/A.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@haramiacipo.hu

Cégjegyzékszáma: 13-09-139965

Adószáma: 22917533-2-13

Bankszámlaszáma: 11600006-00000000-43109580

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések

E-számla

Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2020.05.01.napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A haramiacipo.hu webshop gyermekcipőket, gyerekruhákat, babaápolási termékeket és kiegészítőket kínál vásárlói számára. A megjelenített termékek online és személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A Webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, tulajdonságait, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról, kuponakciókról és annak részleteiről, időtartamáról.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Áru).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4. A rendelés menete

4.1. Megrendelő az adott szabad szavas keresőt használva (a lábbeli márkáját, modell számát megadva) vagy a lista oldal(ak)on a termék kategóriából kiválasztja a keresett terméket.

4.2. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek méretét és darabszámát beállítja.

4.3. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár" linkre kattintva.

4.4. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a "tovább válogatok" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés " gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a "frissítés" ikonra kattint Megrendelő.

4. 5 Megrendelő a korábbi regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba vagy regisztráció nélkül vásárol és megadja vezetéknevét, keresztnevét, e-mail címét.

4.6. Megrendelő kiválasztja a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.6.1. Fizetési módok:

Személyes átvétel esetén a Haramia Gyerekcipőboltban (2111 Szada, Dózsa György út 41/A.) lehetőség van bankkártyás, készpénzes fizetésre, illetve banki előre utalás is választható fizetési módként.

Személyes átvétel esetén a termékek összekészítéséről szóló visszaigazoló email kézhezvételétől számított 3 napon belül van lehetőség a megrendelt termék(ek) átvételére. Amennyiben nem történik meg az átvétel a megadott időintervallumon belül, úgy Szolgáltató a rendelést törli.

Házhoz szállítás vagy csomagautomatába vagy csomagpontra való kézbesítés esetén banki előre utalás, online bankkártyás fizetés vagy utánvételes fizetés válaszható.

4.6.1.1 Előre utalás bankszámlára vagy banki befizetés: Megrendelő a megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-43109580 számú bankszámlájára banki átutalás vagy banki befizetés útján. Mindkét esetben a megjegyzés rovatban a megrendelés számot szükséges feltünteti. A Megrendelő a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás vagy befizetés jóváírását követően jogosult. Amennyiben előre utalás vagy banki befizetés esetén a rendeléstől számított 3 napon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli.

4.6.1.2 Bankkártyával történő fizetés: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése az globalpayments bankkártyás rendszerén keresztül történik. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról az globalpayments nem kap értesítést a Szolgáltatótól, és a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató sem értesül, azokat nem tárolja. A kártyás fizetéshez a Megrendelő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Megrendelő folyószámláján.

4.6.1.3 Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. A termék a CsomagPiac futárszolgálattal, vagy a Csomagküldő csomagpontra, vagy FostPost csomagautomatába kerül kiszállításra.

CsomagPiac futárszolgálattal való szállítás esetén a megrendelés végösszegét a futárnak kell kifizetnie.

FoxPost csomagautomatába való szállítás esetén a megrendelés végösszegét az automatánál tudja kiegyenlíteni.

Csomagküldő csomagpontra való szállítás esetén a megrendelés végösszegét az automatánál tudja kiegyenlíteni.

Az utánvét szolgáltatásért 500 Ft költség kerül felszámításra a normál szállítási költségen felül.

4.6.2. Szállítási díjak:

A Szolgáltató a Expressone futárszolgálattal, vagy a Csomagküldő csomagpontra, vagy FostPost csomagautomatába küldi el a megrendelt termékeket a Megrendelő részére.

A kiszállításról Megrendelő e-mailben értesítést kap.

Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak.

A szállítási költség Magyarországon belül

  • Exprssone házhoszsállítás esetén: 1590 Ft csomagonként.
  • Exprssone csomapontra való kézbesítés 1590
  • FoxPost csomagautomatába való kézbesítés esetén: 1190 Ft csomagonként.
  • Packeta, csomagpontra való szállítás esetén: 1190 Ft csomagonként.

A szállítási költség Magyarországon kívül

  • Csomagküldő futárszolgálattal való szállítás: 4500 Ft csomagonként.
  • A következő országokba szállítunk: Németország, Csehország, Szlovákia, Románia, Lengyelország. Más országokba nem áll módunkban szállítani, ha a fenti országokon kívüli országból érkezik rendelés, azt szolgáltató törli.
  • Elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli.
  • A packetával visszaküldheti számunkra aminek az összege 1190 minden esetben a vásárlót terheli , a visszautalásból levonásra kerül az összeg Feladási kod 92492422
  • Minőségi kifogás esetén a termék visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli.

Ingyenes a szállítási költség belföldre amennyiben az egyszeri vásárlás 25000 Ft összeget meghaladó értékű.

Amennyiben az egyik termék visszaküldésre kerül és a szállítási költség kevesebb lesz 25000 ft nál a rendszer autómatikusan hozzáadja a szállítási költséget. Tehát annyival kevesebb kerül visszautalásra..

Elállási jog gyakorlása esetén Megrendelőnek lehetősége van a termék(ek)et , személyesen visszajuttani a Haramia Gyerekcipőboltba, cím: 2111 Szada, Dózsa György út 41/A. Ebben az esetben is elállásí nyilatkozatot kell kitölteni!!!

Bármely esetben, amikor a visszaküldés költsége Vevőt terheli, a visszaadni kívánt árut

  • az alábbi címre kérjük postázni ajánlott küldeményként:Smile-Gameli Kft.  2111 Szada, Dózsa György út 41/A.
  • vagy személyesen kérjük visszajuttatni a Haramia Gyerekcipőboltba, cím: 2111 Szada, Dózsa György út 41/A.

*Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta vagy a Foxpost (automatába) útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg visszaszállításáért.

Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra.

Utánvétes szállítás esetén a futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti.

4.7. Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

4.9. Az adatok megadását követően Megrendelő a "Megrendelem" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

4.10. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.11. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított két munkanapon belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben (Hétfő-Péntek: 9.00-18.00, Szombat: 9.00-13.00) történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. Általános teljesítési határidő, az utánvétes fizetési opció esetében a visszaigazolástól számított 1-5 munkanap, azonban a kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet. Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül átadásra a futárszolgálatnak, 1-2 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.  

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

5.4. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

6. Elállás joga

Termék visszaküldésére abban az esetben van mód, ha a visszaküldendő termék utcán nem használt - hordási nyomok nem láthatóak, eredeti csomagolásban, címkével rendelkezik.

6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Megrendelő 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie, kivéve, ha személyesen visszajuttatja a terméket a Haramia Gyerekcipőboltba a bolt nyitvatartási idejében. (2111 Szada, Dózsa György út 41/A)

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Megrendelő azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog Megrendelőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak.

6.6. Nem illeti meg az elállási jog a Megrendelőt, amennyiben a termék már nincsen újra értékesíthető állapotban.

6.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Megrendelő részére.

6.8. A visszatérítés a Megrendelő által írásban megadott bankszámlaszámára történik.

6.9. Megrendelő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

6.10. Megrendelő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a terméket.

6.11. A Megrendelő kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.

6.12. Megrendelő felelősségre vonható az áru értékében bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az áru nem az eredeti csomagolásban történik visszaküldésre, illetve bármilyen jellegű, használatból eredő legkisebb mértékű elváltozás jelei fedezhetők fel az árun. Az elállási jog gyakorlása kizárólag  gyerekcipő és gyerekruha vásárlása esetén vehető igénybe, kiegészítőkre és egyéb termékekre nem vonatkozik.

6.13. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Megrendelő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.14. Amennyiben Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését írásban teheti meg Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailen történő jelzés alkalmával pedig az e-mail beérkezését. Postai úton, szolgáltató postacímére történő visszaküldés esetén ajánlott küldeményként feladott értesítést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. A terméket saját dobozában, az eredeti címkét a terméken hagyva, a dobozba csomagolt számlával együtt kell visszaküldeni. Utánvéttel, portósan visszaküldött csomagot Szolgáltatónak nem áll módjában visszavenni.

6.15. Bármely esetben, amikor a visszaküldés költsége Vevőt terheli, a visszaadni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni:

Smile-Gameli Kft.  2111 Szada, Dózsa György út 41/A.*

*Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg visszaszállításáért.

6.16. Megrendelőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Megrendelőt terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.

6.17. A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

6.18. Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7. Jótállás, szavatosság

7.1. Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az  info@haramiacipo.hu címre küldött e-maillel, vagy a 2111 Szada, Dózsa György út 41/A. postacímre küldött ajánlott levél formájában.

Megrendelő minőségi kifogás esetén szavatossági igényét Fogyasztói szerződés esetén a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek, illetve ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

7.2. A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles Megrendelő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a Megrendelő oldalára kerül, vagyis vita esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

7.3. Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

7.4. A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani vagy kicserélni. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni szavatossági igényeiről.

7.5. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel.

7.6. A szavatossági igények érvényesítése esetén, előre egyeztetést követően, Megrendelő köteles Szolgáltató részére, a Smile-Gameli Kft, 2111 Szada, Dózsa György út 41/A. címre visszaküldeni a kifogásolt terméket. Utánvéttel küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni! 

*Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg visszaszállításáért.

7.7. Szolgáltató az általa forgalmazott termékek hibás felhasználásából, gondatlan viseléséből, rendeltetésnek nem megfelelő használatából eredő károkért, a termék által okozott járulékos, vagy közvetett károkért, továbbá személyi sérülésekért felelősséget nem vállal.

Kellékszavatosság

7.8. Milyen esetben élhet Megrendelő a kellékszavatossági jogával?

Megrendelő Webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

7.9. Milyen jogok illetik meg a Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?

Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

7.10. Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő kellékszavatossági igényét?

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.11. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.12. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.13. Milyen esetben élhet Megrendelő a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Megrendelő – választása szerint – a 7.8. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényét érvényesítheti.

7.14. Milyen jogok illetik meg Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelő köteles termék hibáját bizonyítani.

7.15. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.16. Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.17. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Megrendelő termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

7.18. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Megrendelő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. Vegyes rendelkezések

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

9. Panaszkezelés rendje

9.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@haramiacipo.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti a Smile-Gameli Kft, 2111 Szada, Dózsa György út 41/A. postacímre elküldött levelével.

9.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10. Szerzői jogok

10.1. Miután a haramiacipo.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a haramiacipo.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

10.2. A haramiacipo.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

10.3. A haramiacipo.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

11. Adatvédelem

Vásárlóink adatait bizalmasan kezeljük. Bővebb információ a weboldal adatkezelési tájékoztatójában érhető el.

12. Adattovábbítási nyilatkozat

Bankkártyás fizetési opció választásakor a vásárlók a megrendelés elküldésével elfogadják, hogy a szolgáltató által a Global Payments Europe, s.r.o. nevében eljáró Global Payments Europe s.r.o. Magyarországi Fióktelepe (1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 8-10, IV. emelet 415., email: ugyfelszolgalat@globalpay.hu, tel: (06) 1/324-2248.)  felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a BIG FISH Payment Services Kft. (székhely: 1066 Budapest, Nyugati tér 1-2.), mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: név-előtag, vezetéknév, keresztnév, IP-cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, bankkártyaszám utolsó négy számjegye. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakciókhoz szükséges adatkommunikáció lebonyolítása a kereskedő és a fizetési szolgáltató rendszere között, a tranzakciók visszakereshetőségének biztosítása a kereskedő partnerek számára.

Szada, 2020.05.12.

Az oldal tetejére